Esti aici
Femeia.ro > Carieră > Ana Maria Brânză: Arta și sportul, mână în mână

Ana Maria Brânză: Arta și sportul, mână în mână

Campania „Autentica”, un proiect Sports Hub International, susținută de campioana olimpică Ana Maria Brânză, a pus în lumină un mod nou de a fructifica imaginea unui sportiv. A fost ideea scrimerei de a prezenta lumii întregi munca din spatele creațiilor a 100 de designeri români. Ideea, venită și într-un moment oportun, anul trecut noi sărbătorind 100 de ani de la Marea Unire, a primit sprijinul lui Virgil Stănescu, fostul căpitan al naționalei de baschet a României, care s-a specializat în management sportiv și care, după experiența conducerii unor instituții și asociații sportive, a deschis „Sports Hub International”, un spațiu de încurajare a sportului, dar și a afacerilor, de punere în valoare a sportivilor deveniți adevărate branduri.

Cum a început totul

Ana Maria mărturisește că a fascinat-o tot procesul de creație, toată munca din spatele produsului, pe care a asociat-o cu orele de antrenament petrecute de ea în sala de scrimă. „Am simțit că pot să fac mai mult decât să port piesele lor și mi-am asumat rolul de mesager. Mi-am propus ca prin campania <Autentica by AMB! Avem grijă de valorile noastre!> să arăt lumii întregi bucățica aceea de Românie frumoasă în care eu cred și pentru care acești oameni muncesc zi de zi. Toate aceste povești cusute merită să poarte mai departe valorile românești și astfel nu ne vom pierde identitatea!”

Ana Maria Brânză, protagonista campaniei, declară: „Am fost surprinsă că majoritatea designerilor sunt și mari consumatori de sport, deși pentru unii a fost destul de greu de înțeles ideea în sine și de ce am ales să pornesc un astfel de proiect. (…) Obiectivul campaniei a fost să găsesc 100 de designeri. Deși n-a fost o sarcină ușoară, mă bucur că am atins limita maximă și au existat cereri și după finalul proiectului, ceea ce înseamnă că Autentica a avut un impact destul de mare. Mă bucură acest lucru și mai ales faptul că mai sunt mulți alți oameni creativi în România“.

Pârghii sociale

Virgil Stănescu este de părere că „sportivii sunt branduri naționale și internaționale pe care trebuie să le valorificăm, iar la Sports Hub exact asta facem. Pe de o parte, ne propunem să le oferim sportivilor o plasă de siguranță, un plan B sau, mai precis, oportunități și educație pentru o carieră duală, ceea ce se concretizează în proiecte de dezvoltare personală, educație profesională, dar și pârghii pentru implementarea propriilor idei de business; pe de altă parte, ne dorim ca atât mediul de business, precum și comunitatea să beneficieze de pe urma valorii incomensurabile pe care o aduc acești sportivi în societate prin proiecte de responsabilitate socială care încurajează sportul și mișcarea în rândul tinerilor, evenimente care oferă o experiență premium celor care își doresc să învețe cum se construiesc succesul și performanța de la cei care știu cel mai bine ce înseamnă ambiția și determinarea, sau proiecte de bună guvernare, care să ducă mesajul fairplay-ului din sport la nivelul întregii societăți“.

Astfel de idei depășesc sfera businessului și fac din sport o pârghie necesară de legătură între domenii diferite și aduc comunitatea mai aproape de realitățile sociale.

Citește și:

Articol preluat din ediția de aprilie 2019 a revistei Femeia.
Autor: Ivana Iancu
Foto: arhiva personală

Comments

comments

Lasă un răspuns