Esti aici
Femeia.ro > Frumusete > Diete pentru ten frumos si sanatos

Diete pentru ten frumos si sanatos

Frumuseţea pielii este strâns legată de ceea ce ai în farfurie, pentru că sanatatea şi frumuseţea trec prin farfurie. În consecinţă există diete care te menţin sănătoasă, dar şi diete pentru ten frumos şi sănătos. Explicaţia pentru care mancarea este esenţială pentru frumuseţea tenului stă în faptul că pielea, fiind cel mai mare organ al corpului uman este direct influenţată de calitatea alimentelor consumate. De la riduri până la pori încărcaţi, exces de sebuum şi iritaţii, tenul trădează imediat persoanele care nu au un stil de viaţă sănătos.

Iată care sunt principiile şi dietele pentru ten frumos şi sănătos.   
 

Dietă mediteraneană. Aceasta este una din cele mai bune abordări alimentare. Bogată în peştele, legumele cu frunze verzi gen spanac, urzici, napi, salată verde şi uleiul de măsline, dieta meditereaneană este completată cu lactate uşoare, iaurt şi multe fructe bogate în vitamina C. Este probat că dieta mediteraneană protejează pielea de formarea melanoamelor, cea mai periculoasă formă de cancer de piele, dar şi de apariţia petelor şi a ridurilor.  

Secretul stă în cantitatea mare de antioxidanţi pe care o aduce dieta medieteraneană, dar şi de aportul echilibrat de acizii graşi omega 3 şi 6, care îţi menţin epidermă puternică şi elastică. Uleiul de măsline, roşiile şi vinul roşu au antioxidanţi, care ajută chimicalele din sânge să reacţioneze pozitiv la razele soarelui şi să nu apăra probleme.
 
Dietă vegetariană. Dieta vegetariană, sau dietele care aduc un aport redus de alimente şi grasimi de origine animală presupune un aportt ridicat d egrasimi din surse vegetale, dar şi multe legume, fructe şi cereale, fapt ce se reflectă pozitiv pe pielea ta. Toate aceste alimente, pe care vegetarienii le consumă în cantitate mare neutralizează radicalii liberi şi minimalizează riscul de apariţie a ridurilor, a petelor maro şi altor semne ale îmbătrânirii. vegetarienii sunt mari conumatori de seminte, iar toate acestea au capacitatea de a creşte calitatea ţesuturilor cutanate prin nutrienţii valoroşi pe care îi conţin.

Dietă bogată în proteine şi săracă în carbohidraţi. Cunoscută sub numele de diatea Atkins, aceasta este o altă dietă benefică pielii. Dieta impune un consum crescut de peşte, carne slabă, cereale integrale, legume şi fructe proaspetecare aduc o cantiatte mare de antioxidanţi şi preţiosul zinc, care au capacitatea de a stimula producţia de colagen.

În replică dietele care afectează sănătatea tenului sunt cele care aduc un aport ridicat de alimente procesate, cele care exclud grasimile din alimentatie sau care fac exces de grasimi din surse animale. Lipsa unei bune hidratări şi un consum redus de fructe şi legume are efecte dramatice asupra pielii, mai ales după 30 de ani pentru că produc o slăbire accetuantă a ţesutului de colagen, ceea ce duce la apariţia ridurilor şi la pierderea conturului feţei.


Lasă un răspuns

Sus