Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Antrenament anti-balonare

Antrenament anti-balonare

Repeta exercitiile de 3 ori pe saptamana si vei obtine rezultate in mai putin de o luna!

Incordare constructiva

Stai cu picioarele mai departate decat nivelul umerilor, cu talpile orientate spre exterior. Indoaie usor genunchii; sprijina-ti bratele pe coapse. In timp ce ridici calcaiele de pe podea, indoaie genunchii pana cand picioarele formeaza un unghi de 90 de grade. Genunchii nu trebuie sa depaseasca nivelul degetelor de la picioare. Incordeaza abdomenul in timp ce mentii pozitia pentru doua secunde. Revino la start.

Flexii pe coapsa

Esti intinsa pe spate cu genunchii indoiti, cu talpile pe podea si bratele asezate de-a lungul corpului. Pastreaza piciorul stang ferm asezat pe pamant; pune glezna dreapta pe varful genunchiului stang. Apuca partea de jos a coapsei stangi cu ambele maini si trage usor spre tine, cat de mult suporti. Mentine 30 de secunde. Revino la pozitia de start si schimba picioarele.

Impingeri din abdomen

Truc pentru dieta: Redu la jumatate numarul de calorii din sucul de fructe diluandu-l cu apa.

Stai asezata pe podea cu genunchii indoiti. Lasa-te pe spate; sprijina-ti greutatea pe antebrate. Incordeaza muschii abdominali si foloseste-i sa te impingi inainte pana reusesti sa apuci partea de jos a coapsei cu ambele maini. Ai grija sa mentii coatele ridicate si departate. Pastreaza tensiunea pana numeri la trei, apoi revino la pozitia initiala.


Lasă un răspuns

Sus