Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta anti-imbatranire

Dieta anti-imbatranire

FRUCTE SI LEGUME
Sunt adevarate bogatii de antioxidanti. Castiga sanatate delectandu-te cu 4-5 portii pe zi. Capsunele, fragii, portocalele si merele verzi abunda in vitamina C, iar cele inchise la culoare asigura organismului necesarul de vitamina A.

CEREALE
O sursa excelenta de substante nutritive si vitamine, cerealele (orez, grau, porumb, orz, ovaz) contin fibre care reduc absorbtia colesterolului si previn bolile cardiovasculare. Incarca-te cu energie consumand cereale de cel putin 3 ori pe saptamana.

PESTE
Asociatia Americana a Bolilor Cardiovasculare recomanda consumul de peste cel putin de 2 ori pe saptamana. Peste oceanic, in special, este bogat in acizi grasi omega-3, cu rol antiinflamator si care previn riscul aparitiei infarctului miocardic.

IAURT
Pe langa beneficiile oricarui alt produs lactat, iaurtul contine probiotice, cu rol benefic asupra florei intenstinale. Imbunatateste-ti starea de sanatate adoptand iaurtul ca una din cele 3 gustari zilnice ale tale.

NUCI
Aceste fructe bogate in vitaminele B si E au proprietati extraordinare in numeroase boli – afectiuni cardiovasculare, tulburari ale sistemului nervos si digestiv iar grasimile continute de acestea optimizeaza formarea colagenului si elastinei conferind pielii o structura fina si elastica. Nucile au un numar mare de calorii, prin urmare se recomanda sa fie consumate in cantitati moderate.

 

Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus