Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Trucuri ca sa arzi mai multe grasimi

Trucuri ca sa arzi mai multe grasimi

 

 

Grasimea este mereu marea problema, iar orice dieta asta urmareste: reducerea depozitelor adipoase. Exista insa si alte trucri ca sa scapi de grasimea de abdomen, coapse si fese. Iata cele mai bune solutii ca sa arzi mai multe grasimi.http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2014/01/14/vitamine-ard-grasimi-2.jpg

Alearga – specialistii sustin ca cei care alearga de cel putin patru ori pe saptamana isi intensifica metabolismul si ard mai multe grasimi, chiar si atunci cand nu fac nimic.

Exercitii intense, la inceputul programului de gimnastica – antrenorii de fitness sustin ca exercitiile intense, facute in prima jumatate de ora, duc la arderea cu 20% a mai multe lipide.

Gantere – secretul este ca miscarea sa fie lenta, in acest fel arderile fiind foarte mult intensificate.

Consuma multe proteine – neaparat la micul dejun si la masa de pranz. Consumul crescut de proteine favorizeaza arderea grasimilor.

Bea ceai verde si cafea – ambele stimuleaza metabolismul, cresc usor temperatura si intensifica arderile.

Nu consuma mai putin de 1200 de calorii pe zi. Te vei infometa, iar, in replica, metabolismul va stimula depunerea de grasimi, ca masura de supravietuire.

In cursul unei diete, diminueaza aportul de calorii in mod gradat cu cel mult 250 pe zi. O reducere brusca a aportului de calorii determina lenevirea metabolismului.

Mananca picant, bea lapte, iaurt degresat si cereale integrale. Toate acestea ard grasimi!

Nu consuma alcool. Alcoolul in exces determina incetinirea metabolismului si favorizeaza formarea depozitelor adipoase.

Nu sari peste mese. Aceasta produce perturbari ale metabolismului, care, daca nu primeste un aport alimentar regulat, va avea tendinta sa faca depozite.

Nu manca mai mult de 600 de calorii, la niciuna din mesele tale.

Respecta cat mai multe din aceste reguli de baza. Este insa fundamental sa faci miscare. Poti alterna regulile, este chiar si mai bine, dar cele care se refa la detaliile calorice ale aportului alimentar trebuie respectate in fiecare zi.

 


Lasă un răspuns

Sus