Esti aici
Femeia.ro > Frumusete > 21 de zile pentru un corp de vis

21 de zile pentru un corp de vis

Orice femeie își dorește să arate senzațional pe plajă. Orice mic efort este răsplătit. A sosit vremea pentru micul antrenament de frumusețe.

Chiar dacă îngrijirea pielii este pentru tine o prioritate, există zone care cer acum mai multă atenție. În plus, micile rotunjimi pot fi reduse cu un efort susținut. În fiecare zi, fă ceva pentru frumusețea trupului tău! Îți propunem un ghid de 21 de zile care te va ajuta să arăți superb toată vara.

Creme din abundență

Uscăciunea și aspectul tern sunt mult mai inestetice decât culoarea albă a pielii. Pregătește-ți o textură catifelată a pielii, pe care s-o poți arată cu mândrie din fuste scurte și bluze decoltate. Sigur, un pic de culoare nu strică niciodată, iar autobronzantele sunt soluția pentru un bronz rapid și lipsit de efecte secundare. Dar și o piele albă, catifelată poate fi la fel de atrăgătoare. Timp de 21 de zile, adaugă ritualului tău zilnic de îngrijire corporală încă o porție de hidratare. Aplică loțiunea, crema sau untul de corp de două ori pe zi, dimineața și seara! Nu doar cremele ajută, ci și masajul pe care îl faci pielii atunci când le aplici.

Coate și genunchi fără cusur

Uscate și aspre, acest zone sunt deseori uitate sau prea puțin tratate. Este important să le menținem hidratarea mai ales în această perioadă, când se află la vedere. Îngrijirea lor începe de la duș, prin exfoliere. Freacă coatele și genunchii cu o lufă sau un scrub. După ce usuci bine cu un prosop, adaugă o picătură de ulei (vitamina E, ulei de migdale sau măsline), apoi sigilează hidratarea aplicând o cremă de corp bogată în elemente nutritive.

Cocteil pentru siluetă

Morcovii conțin multe fibre care te ajută să te simți sătulă cu puține calorii, mai ales că, atunci când sunt consumați cruzi, au un indice glicemic scăzut. La aceste fibre se adaugă beneficiile aduse de antioxidanți, prezenți în cantități mari în morcov. Unul dintre ei este betacarotenul, care ajută pielea să se bronzeze mai ușor și să capete culoare plăcută chiar și dacă nu te expui la soare. La ora 11, bea un pahar cu suc de morcovi în care poți adăuga zeamă de lămâie, un alt aliat al siluetei. Dacă nu-ți plac morcovii, poți alege sucul de mere, dar cu pulpă, pentru aportul de fibre.

Magia cofeinei

Cremele ce conțin cofeină sunt speciale pentru tratarea celulitei, însă se pot folosi și pentru a da mai multă fermitate. Aplică o astfel de cremă în fiecare seară, după duș, nu doar pe coapse și fese, ci și pe brațe. Masează bine crema până când va fi complet absorbită. Adaugă acestui ritual și 30 de flotări în serii de câte zece (la început, fă-le cu sprijin pe genunchi). Este importantă perseverența.

Truc. Aplică această cremă între orele 21 și 22. În acest interval orar, cremele se absorb repede și devin mai eficiente.

Călcâie fine

Cu o cană de lapte în fiecare seară, picioarele tale vor fi răsfățate, iar în câteva zile deja se vor vedea efectele tratamentului. Pune într-un lighean o cană cu lapte călduț și scufundă-ți picioarele 10-15 minute. Căldura lui îți va relaxa picioarele obosite, iar acidul lactic va ajuta la înmuierea și exfolierea ușoară a pielii îngroșate de pe tălpi. Curăță picioarele cu o pilă sau o piatră ponce când sunt încă umede, apoi clătește, șterge și aplică o cremă de picioare. 21 de zile fără excepție garantează rezultate spectaculoase!

Studiile arată că, la ora 2.15 PM, energia organismului scade, dar, dacă ieși la o mică plimbare la soare pentru 10-15 minute, asta te va ajuta să-ți încarci bateriile. 15 minute de mers pe jos tonifică picioarele și ajută silueta.

Fă exerciții!

Cea mai bună perioadă din zi pentru activitatea fizică este intervalul 17-19, când temeperatura corpului este ridicată, încheieturile sunt mult mai flexibile, mușchii au forță, inima lucrează mai eficient, ceea ce duce la rezultate mult mai bune decât în alt interval orar. Dacă nu poți ajunge la sală sau să mergi cu bicicleta, și mersul pe jos timp de cel puțin 30 de minute este util pentru a pierde mai ușor kilogramele în plus. Studiile arată că se ard cu 20% mai multe calorii decât în orice alt interval orar. Ține minte, scuzele nu ajută la nimic, pe când exercițiile da!

Truc. dacă ești la mare, aleargă prin apă, un excelent exercițiu pentru întreaga musculatură!

Culcă-te devreme!

Pare ciudat un astfel de îndemn într-un ritual de frumusețe, nu? Ei bine, somnul are o contribuție importantă. Între 23.30 și 7.30, celulele pielii și ale organelor se refac. Dacă organismul nu este în starea de odihnă, nivelul de refacere este mult redus. Pielea va căpăta un aspect tern, obosit, vom avea cearcăne și metabolismul va fi mai lent.

 

Citește și:

Articol preluat din revista Femeia de Azi, nr.24/16.06.2016
Autor: Luminița Tăbăran
Sursa foto: pixabay.com

Comments

comments

Lasă un răspuns