Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Exercitiile Pilates, ideale pentru arderea grasimilor

Exercitiile Pilates, ideale pentru arderea grasimilor

Exercitiile Pilates sunt ideale pentru arderea grasimilor si sunt cea mai buna cale pentru imbunatatirea tonusului muscular, a flexibilitatii, a respiratiei, dar si pentru coordonarea miscarilor si a echilibrului.

Si daca vrei un motiv in plus ca sa faci Pilates, afla ca Jennifer Aniston, Anna Pacquin si Miranda Kerr fac exact acest tip de execrcitii.

Ideal este ca exercitiile facute Pilates sa fie facute de cel putin doua ori pe saptamana, la cateva zile distanta. Este de ajuns un set de cate zece repetari din fiecare exercitiu.

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2013/07/22/untitled.pngPrimul exercitiu

Acesta este un exercitiu de incalzire, care lucreaza asupra muschilor abdominali din jurul taliei, fiind cu 31% mai eficient decat abdomenele clasice. O dovada ca exercitiile Pilates sunt ideale pentru arderea grasimilor

Aseaza-te pe spate si ridica picioarele astfel incat sa formeze un unghi de 90 de grade cu podeaua. Intinde bratele de-a lungul corpului si ridica-le la sapte – zece centimetri de sol. Din pozitia de dinainte, ridica umerii si capul ca si cum ai impinge bratele in fata. Repeta miscarea de zece ori, inspirand pe parcursul a cinci miscari si expirand pe parcursul celorlalte cinci.

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2013/07/22/untitled1.pngAl doilea exercitiu

Aceasta miscare antreneaza muschii oblici externi, avand un efect mult mai puternic comparativ cu abdomenele. Este foarte eficient pentru arderea grasimilor.

Intinde-te pe spate, ridica picioarele si indoaie genunchii astfel incat tibia sa fie paralela cu solul. Pune mainile la ceafa in timp ce il ridici, impreuna cu umerii. Expira si rasuceste trunchiul astfel incat umarul drept sa fie indreptat catre genunchiul stang, in timp ce intinzi piciorul drept la un unghi de 45 de grade. Repeta miscarea pentru cealalta parte.

Exercitiile Pilates, ideale pentru arderea grasimilor, sunt cea mai buna cale pentru imbunatatirea tonusului muscular, a flexibilitatii, a respiratiei, dar si pentru coordonarea miscarilor si a echilibrului.

Si daca vrei un motiv in plus ca sa faci Pilates, afla ca Jennifer Aniston, Anna Pacquin si Miranda Kerr fac exact acest tip de execrcitii.

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2013/07/22/untitled3.pngAl treilea exercitiu

Despre aceasta miscare se poate spune ca este cu 266% mai eficienta decat abdomenele clasice.

Intinde-te pe spate si ridica picioarele intr-un unghi de 45 de grade. Inspira si indreapta bratele deasupra capului. In acelasi timp, ridica umerii, gatul si capul de pe saltea. Expira si du-te in fata, intinzand mainile catre genunchi, astfel incat corpul tau sa formeze litera „V”. Inspira si fa o pauza, apoi expira si coboara catre podea. Cand cobori si ridici trunchiul, picioarele raman in aceeasi pozitie, ridicate la 45 de grade fata de sol.

Al patrulea exercitiu http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2013/07/22/untitled4.png

Din seria de miscari Pilates acest exercitiu este foarte eficient pentru arderea grasimilor de pe picioare si solduri.

Intinde-te pe saltea si ridica picioarele pe minge, sprijinindu-te cu calcaiele pe aceasta. Ridica soldurile pentru a crea un fel de punte. Inspira, ridica piciorul drept la un unghi de 90 de grade si indreapta-l catre tavan. Expira si inspira in timp ce trasezi zece cercuri mici cu piciorul in aer. Repeta si cu celalalt picior. Coboara soldurile pentru a te relaxa putin, ridica-le din nou si repeta miscarea cu piciorul stang. (Otilia Ignat)

Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus