Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Secretul coapselor perfecte

Secretul coapselor perfecte

Iata 3 exercitii pe care le poti face la tine acasa sau la sala cu echipamentul in care trebuie sa te simti bine Exerseaza de 3 sau 4 ori pe saptamana. Combina-le cu: mers alert, aerobic, alergari sau ciclism. Inainte sa incepi, trebuie obligatoriu sa te incalzesti 5-10 minute. Cand simti ca „tratamentul” devine prea usor, mareste numarul de repetari.

1. Fandari pe un picior

Cum procedezi: Faci un pas inainte cu piciorul drept. Tine soldurile indreptate inainte, iar mainile pe langa corp. Tinuta ramane dreapta, iar muschii abdominali incordati. Indoaie picioarele astfel incat genunchiul pliat sa fie paralel cu varful talpii. Pune greutatea pe calcaiul piciorului din fata ca sa lucrezi fesele. Ridica-te si repeta de 20 de ori pe fiecare picior. Acest exercitiu asigura coapse interioare si fese incredibil de tonifiate. Ca sa-l faci mai dificil si intens, tine gantere in mana.

2. Genuflexiuni

Cum procedezi: Stai cu picioarele departate si cu genunchii usor indoiti. Tine spatele drept si mainile in sold. Indoaie genunchii la 90 de grade si lasa-ti trunchiul sa se aplece usor pana formeaza un unghi drept cu coapsele. Fii atenta sa ramai cu calcaiele pe podea. Repeta de 25 de ori. Acest exercitiu iti lucreaza coapsele, fesele, muschii inferiori ai piciorului, abdominalii si spatele.

3. Urci scarile?

Cum procedezi: Asaza-te in fata unui prag inalt sau a unei scari. Ridica-te cu un picior, asezand toata talpa pe scara. Tine spatele drept! Capul si gatul relaxate, dar pe aceeasi linie cu trunchiul. Paseste si cu celalalt picior, in asa fel incat ambele picioare sa fie pe scara. Acum, coboara-le pe rand. Fa 20 de repetari pe fiecare picior. La acest exercitiu trebuie sa accelerezi ritmul ca sa obtii un efect maxim

 

Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus