Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Silueta de vara si cateva sfaturi esentiale pentru binele tau

Silueta de vara si cateva sfaturi esentiale pentru binele tau

Silueta de vara este un deziderat in perioada in care trupurile se dezgolesc iar formele trebuie sa fie cat mai aproape d eperfectiune. iar la acesta perfectiune tind toate femeile, iar silueta de vara, frumoasa, fina si sexy este cea mai mare dorinta a femeilor. Da! Nu cred ca exista femeie care sa nu fie dispusa sa-si vanda sufletul pentru a avea un trup perfect, macar o vara!

Silueta de vara nu este insa doar un moft este garantia unei sanatati bune, este garantia ca metabolismul tau merge bine. Pe de alta parte daca nu poti avea trupul perfect al manechinelor (care fie vorba intre noi nici nu exista!) poti avea un trup armonios si o silutea de vara care sa te faca s ate simti bine in pielea ta si sa te bucuri de vara.

Poti sa-ti modelezi trupul in circa 4-6 saptamani cu putina grija pentru ceea ce mananci si cu mai multa activitate fizica. Iata caele mai bune sfaturi si cateva recoamndari pentru a (re)castiga silueta de vara.

  • Nu cauta sa te infometezi. Daca ti-e foame, mananca. Dar „lacomeste-te” la fructe si legume. Cele proaspete si cele congelate sunt mai bune decat cele conservate sau deshidratate, si au un continut mai mare de fibre decat sucurile de fructe si legume.
  • In plus abuzeaza de salte facute din castraveti, ceapa verde, ridichi, rosii si toate ierburile verzi. Salata este un prieten adevarat care nu trebuie sa-ti lipseasca. Tine de foame si este foarte sanatoasa.
  • Bea multa apa, ceaiuri neindulcite, sucuri naturale. Un week-end numai cu fructe ajuta la detoxifierea organismului. Fa sucuri din fructe in casa si consumala in forma lor integrala (cu tot cu pulpa) sau combinate cu apa.
  • Ai nevoie de fier. Nu renunta la carne – peste alb, pui, vita. Doar vrei sa fii tare, nu!? Carnea la gratar si cea la cuptor este cea mai buna alegere si trebuie sa incluzi o portie de carne in fiecare zi in dieta! Dar, tine cont ca o portie de carne care ajuta silueta de vara este cea slaba, daca este consumata preparata corect si nu mai mult de 200 de grame pe zi!
  • Mergi cel putin de doua ori pe saptamana la sala. Ai incredere in vointa ta, si nu renunta la hotarare.
  • O alternativa este sa mergi pe jos in pas alergator sau iute, cel putin 45 de minute pe zi. Sau urca pe scari in fiecare zi de doua ori 10 etaje.
  • Dupa ce ai ajuns la greutatea pe care ti-ai propus-o, fii atenta sa nu-ti recapeti vechile obiceiuri alimentare. Este simplu sa pui la loc ce abia ai reusit sa dai jos, (numai tu stii cum!).
  • Mananca la fiecare 4 ore. Portiile mici si dese, cheia marilor succese.
  • Bea apa si culcate-te mereu cel tarziu la ora 23. Somnul este un aliat de nadejde in dieta!

Citeste si:

 

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: pixabay.com/

 


Sus